יום שבת, 27 ביולי 2013

Ofra - חווית הקניה שלי בחנות החברה חלק א'


Ofra היא חברה המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח מקצועיים
למכוני קוסמטיקה וספא, ומוצרי איפור מקצועי המשווק לאלפי
בתי-ספר לאיפור ברחבי העולם. מוצרי החברה מכילים רכיבים
מהחי והצומח והם מאושרים ע"י משרד הבריאות.




ל- Ofra נחשפתי בעת שיטוטי ברשת האינטרנט ובאתרי הדרכות האיפור למיניהם.
כולם, כמעט ללא יוצא מהכלל משבחים את המוצרים השונים.

ישנם אתרים ישראליים בהם תמצאו לא מעט מדריכים,טיפים והצעות שימושיות   
ממאפרות מקצועיות. בחלק מן האתרים ניתן למצוא גם חנויות אונליין לרכישת 
מוצרים שונים, ביניהם גם מוצרי Ofra. 
מוצרי Ofra אינם זולים כלל ולכן חיפשתי ברשת מחירים נמוכים יותר, ואכן מצאתי.
מאחר ולא רציתי לרכוש מוצרים מבלי לבדוק אותם באופן אישי, יצרתי קשר עם בעלי
אחד האתרים* ונאמר לי כי ניתן להגיע ולרכוש מוצרים במקום. כאשר הזכרתי את
ההבדלים במחירים, נאמר לי שאלו מבצעים והמחירים עלולים להשתנות בכל עת.
כשעה לאחר השיחה, גיליתי כי לחלק מהמוצרים הועלו המחירים. 
אני מודה שעליית המחירים בסמוך כל כך לשיחה ממש לא מצאה חן בעיני והחלטתי
לבדוק אפשרויות לקבלת הנחה בחברת Ofra. יצרתי קשר טלפוני ותגובתם לשאלתי
הייתה "אל תדאגי,יהיה בסדר. תגיעי לכאן".
מה אתן חושבות קרה? חכו...

חנות החברה ממוקמת ברחוב קטן ושקט, בתוך בניין משרדים בעיר לוד (חניה בשפע).
נציגת המכירות ד. הייתה אדיבה, סבלנית וענתה לכל שאלותיי:

1. פריימר "אבסולוט קאוור" - כיווץ מיידי של הנקבוביות הפעורות בעור ומבהיר
    את גוון העור בטון אחד. מיותר לעור הפנים שלי.
2. קונסילר מג'יק - מכיל מספר סוגי קונסילרים לכיסוי בעיות שונות בעור הפנים. 
    מיועד לאנשי מקצוע האיפור בלבד.
3. פיקס-ליין ג'ל - אייליינר ג'ל עמיד לשעות ארוכות. נאמר לי כי השימוש בו קשה
    למי שלא השתמשה מעולם באייליינר (כמוני). בלב כבד, החלטתי לוותר על 
    המוצר בשלב זה.... המשך יבוא!


בהמשך בדקתי כמה מוצרים מתוכם בחרתי שלא לרכוש:

1. מייקאפ נוזלי "אבסולוט קאוור" - מייקאפ שאמור לתת כיסוי מושלם לעור הפנים,
    עמיד לשעות ארוכות. לא רכשתי, כי לאחר המריחה פניי נראו כמו מרחו עליהן טיח.
2. שפתון עמיד במרקם נוזלי - לא רכשתי כי הגוונים לא התאימו לי והמרקם היה כבד
    ואטום מאוד על השפתיים.

להלן המוצרים אשר בדקתי ורכשתי:

פריימר ליפטינג למתיחה מידיית - מחיר באתר החברה 248 ש"ח.
Eye & Face Lifting Serum  

מוצר מדהים המצמצם קמטים ומוחק קמטוטים באופן מיידי.  
המראה החלק והמתוח נשמר במשך 8 שעות לאחר המריחה. חלום שמתגשם.... בהחלט עובד! צפו בסרטון ההדגמה.
למרות שהטיובה די גדולה, התאכזבתי לגלות שמסיבה כלשהי
היא מכילה יותר אוויר מאשר חומר (כאשר לוחצים נדמה
כאילו החומר כבר נגמר בשפורפרת) ובכך הופכת את המוצר 
ליקר עוד יותר. רכשתי 2 שפורפרות ממוצר זה.
                                 

ברונזרים וסמקים בפסיפס - מחיר באתר החברה 198 ש"ח.
Bronzers & Blushes

בחנות מבחר סוגי ברונזרים הבנויים כפסיפס גוונים
המשתלבים זה בזה ויכולים לשמש כברונזר וסומק.
הפיגמנטים השונים משתלבים באופן מושלם כך שערבובם
יחד מקנה גוון מיוחד על עור הפנים.
רכשתי את הברונזר המופיע בתמונה. במילים פשוטות, 
חבל"ז! אחת הרכישות המוצלחות שלי. 



סומק אבן XL - מחיר באתר החברה 168 ש"ח.



אריזת סומק בפורמט גדול במיוחד ובמהדורה מוגבלת.
הצבע בתמונה שונה מהצבע האמיתי, אך עדיין מאוד
מיוחד. הוא מכיל רמה כלשהי של ברק (מעדיפה מט),
הוא נוח למריחה אך יש להיזהר עם הכמות במברשת.
הערה: מאחר ומצאתי את המוצר במחיר של 80 ש"ח
(באתר MakeMeUp), זה הסכום ששילמתי גם בחנות 
החברה.


פריימר עיניים - מחיר באתר החברה 118 ש"ח
Eye Gel Primer

פריימר העיניים משמש לקיבוע הצללית על העפעפיים לזמן
ארוך ומעצים את פיגמנט הצבע ללא סימני קפלים. המוצר
מגיע באריזת גלוס או טיובה (אני רכשתי את הטיובה 14ml)
ומיועד למריחה ישירות על העפעף (ללא מייקאפ מתחת או
מעל) על מנת לקבע את הצלליות. אחד הפריימרים המוצלחים
שאני מכירה.




קומפלאז' מינרלי גוון בודד - מחיר באתר החברה 118 ש"ח.
(Single Derma-Minerals Tones (Mineral Camouflage 


קונסילר במרקם קרם, קיים במספר גוונים לכיסוי מושלם
ואחיד של עור הפנים. עמיד על עור הפנים לשעות ארוכות 
גם בתנאי החום והלחות של הקיץ הישראלי.
רכשתי את הגוון Beige Medium ליצירת אחידות מלאה 
בגוון העור אשר משמש גם להצללות. הוא נמרח בקלות
ומתמזג נפלא עם המייקאפ שלי (Capture Totale מס' 030
של Dior), ואני פשוט אוהבת אותו!


שפתון ויטמין E טהור מחיר באתר החברה 100 ש"ח.


שפתון ויטמין E טהור המכיל קרם לחות ומסנן הגנה טבעי,
מקנה לשפתיים גמישות ורכות. ההמלצה שקיבלתי הייתה
למרוח את הליפגלוס שלי על השפתון המיוחד הזה.
תוצאה - אין עוד תחושה של יובש בשפתיים כשהליפגלוס
יורד, וכמעט אין עוד שימוש לשפתוני ה- Labello המפוזרים
אצלי בבית בכל פינה. מוצר מדהים ואיכותי.


מספר מוצרים אשר ביקשתי לרכוש אזלו מהמלאי ונציגת המכירות ד. הציעה
לשלוח אותם אלי עם שליח, כאשר יחודש המלאי. יופי של שירות עד הבית, עליו
ויתרתי. מעדיפה להגיע לחנות שוב וליהנות מהחוויה.
אני כבר יודעת שמוצרי Ofra יתפסו חלק נכבד בחלקת האיפור הקטנה שלי.

טוב, חיכיתן די... 
לא אפרט את חלוקת ההנחות והמחירים לכל מוצר אך אם תחשבו את
המחירים כפי שמופיעים באתר החברה תגיעו לסכום של 1198 ש"ח.
לאחר ההנחות שילמתי 997 ש"ח.

* שם האתר אינו רלוונטי כי בשורה התחתונה - בחנות החברה זול יותר 
   מכל אתר ישראלי המוכר את מוצרי Ofra!

סקירות קשורות:
Ofra - חווית הקניה שלי בחנות החברה חלק ב'


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה