יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

Clinique - השירות והמוצר


Clinique (קליניק) היא חברה עם רופאים - קלינאים - כדי לפרוץ
דרך עבור שיטת טיפוח העור הראשונה  שפותחה ע"י דרמטולוגים 
(רפואת העור). מוצרי הטיפוח והאיפור שלה בעלי מוניטין ויקרים.
החלטתי לנסות ולהתרשם באופן אישי מהמוצרים ומהתוצאות.




Clinique מקפידים לבדוק ולבחון את המוצרים ויוצרים נוסחאות שאינן מכילות 
מרכיבים הידועים כמעוררי אלרגיה.
החברה המציאה את "שיטת 3 השלבים" אשר אמורה להפוך את עור הפנים
לנקי, זוהר וקורן בתוך 10 ימים. שיטת טיפוח זו אומרת - ניקוי, טיהור, זוהר.


באתר Clinique תוכלו למצוא פרטים ומידע נוסף על שיטת 3 השלבים.

חשיפה ראשונה

המוצר הראשון של קליניק, אליו נחשפתי היה קונסילר - airbrush concealer
מס' 02 medium. בעת בדיקת ההתאמה בחנות אפריל סניף ירושלים (מלחה),
הרגשתי טוב עם הצבע, הוא השתלב עם גוון המייקאפ שלי והאיר את פניי.
אינו מתאים לכיסוי פגמים בפנים אך מתאים לשימוש באזור העיניים בגלל ההארה.
חסרון - מבליט גם את הקמטים הכי קטנטנים שיש.
מבנה המוצר - טוש. להוצאת חומר למברשת, יש ללחוץ על החלק העליון
שלו (כמו בעט).

airbrush concealer

בחודשים האחרונים ניסיתי מספר סוגי קונסילר, ומתברר (לאחת כמוני שעדיין
לא ממש מתמצאת) שלא רק בחירת הגוון ואטימות המוצר על הפגמים חשובה.
ישנם כאלה שאחרי קיבוע הקונסילר באזור העין, יצרו מעין חריצים (כמו אדמה יבשה)
וישנם כאלה שנותרו שומניים ומבריקים, גם לאחר הטשטוש והקיבוע. המדד שלי להשוואה
הוא הקונסילר של Ofra -  קונסילר במרקם קרם  Single Derma-Minerals Tones, 
אודותיו כתבתי כאן.

שירות ומיקצועיות

לפני שאני ממשיכה עם מוצרי קליניק אני רוצה לכתוב קצת על נושא השירות
והמקצועיות של דיילות המכירה. שירות באופן כללי הוא דבר שפשוט שובה את
ליבי ואם נוצרת כימיה, בד"כ אני גם קונה. נכון, עדיף לקנות באינטרנט
כי זה זול יותר, אבל זה מאוד תלוי בסוג המוצרים שרוכשים ,וזה יכול להתאים
בעיקר למי שכבר יודעת מה היא צריכה או מה מתאים לה (שזה לא המקרה שלי).

בנוגע לדיילות המכירה, ישנן כאלה שהמטרה שלהן היא למכור והן לא רואות דבר
מעבר לזה. לאלו תמיד יש תשובה לכל שאלה שתשאלו (בד"כ זה נשמע כמו דקלום
טקסט) והן יתאימו לכן מוצר, גם אם הוא לא ממש נחוץ לכן. הן מחייכות חיוך
מאולץ, ואם לא תקנו, החיוך הזה ייעלם.
הסוג האחר של דיילות מכירה, הוא הסוג "המובחר" - אלו היוצרות קשר אישי עם
הלקוחות, מקפידות להציע את המוצר המתאים, מדברות אליכן בגובה העיניים
ולא יהססו לומר לכן "לא כדאי", גם אם תתעקשו לרכוש מוצר כלשהו שלדעתן
המקצועית אינו מתאים לכן. הן מהסוג שיחייך אליכן תמיד, יפנק בדוגמיות ומתנות
וייתן לכן תחושה של כייף, מקום שטוב לחזור אליו. דיילת מהסוג המובחר ביותר,
תתן לכן מספר טלפון לפנייה אישית אליה (בשעת הצורך) ותמיד תחליף לכן
מוצר שלא אהבתן, או שיתגלה כלא מתאים לכן (גם אם פתחתן את האריזה
והשתמשתן בו לזמן מסוים). כך בונים אמון בכל מערכת יחסים!

ניצה, דיילת המכירות של קליניק (בחנות אפריל, קניון מלחה, ירושלים), היא
מהסוג המובחר ביותר. היא זו אשר התאימה ומכרה לי את הקונסילר.
עוד בשלב זה היא נתנה לי 2 קופסאות דוגמית של 2 סוגי מייקאפ שלדעתה יכולים
להתאים לי, פתחה לי כרטיס ורשמה לעצמה את הפרטים האישיים שלי וגם את סוג
המוצר אשר רכשתי (מעולה ללקוחות שלא זוכרות מספר גוון או שם מוצר).
לבקשתי, ניצה ציינה בכרטיס ליצור איתי קשר כאשר ישנם מבצעים "שווים".
בכל אותה עת היא הייתה אדיבה, נעימה, סבלנית, חייכנית, מבינה עניין וחוש
הומור. היא הייתה לצידי גם בעת התשלום בקופה ועד שעזבתי את החנות.

לפני כשבוע, ניצה התקשרה אלי וסיפרה לי על מבצע מיוחד ליום אחד.
מבצע הנחות על איפור 40% הנחה, טיפוח 25% הנחה ועל כל 350 ש"ח עוד
הנחה של 100 ש"ח. שווה!


על המבצע, חוויית הקניה והתרשמויות מהמוצרים - כאן.

מבחר מוצרי קליניק בהנחות משמעותיות תוכלו למצוא באתרים שונים כמו:
StrawberryNetFragranceX ,COSME-DEAll Beauty
Chemist Direct, Bridgette's Boutique, allcosmeticswholesale,
Love Cosmetics.

אם גם לכן יש דיילות מכירה שכדאי להכיר, ספרו לנו בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה