יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

Ofra - חווית הקניה שלי בחנות החברה חלק ב'


Ofra היא חברה המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח 
מקצועיים למכוני קוסמטיקה וספא, ומוצרי איפור מקצועי
המשווק לאלפי בתי-ספר לאיפור ברחבי העולם. ניתן לרכוש
את המוצרים באתר או בחנות החברה הממוקמת בלוד. 




בסקירה הקודמת שלי אודות מוצרי Ofra הבטחתי לכתוב שוב ולספר
על הביקור השני שלי בחנות החברה. 
בביקור זה סייעה לי נציגת מכירות ומאפרת בשם הולי שהייתה אדיבה 
ומקצועית, ואף הפתיעה אותי בהדרכה לשימוש פשוט וקל של האייליינר 
ג'ל אשר מאוד רציתי לרכוש, עוד בביקורי הראשון.

להלן רשימת המוצרים אשר רכשתי:

פלטת צלליות לגבות + מברשת - מחיר 142 ש"ח.

כוללת חמישה גוונים: Auburn, Light Brown, Khaki, Dark Brown
ו- Charcoal. בקופסה גם מברשת ומראה.
אני משתמשת לגבות שלי בגוון Dark Brown ובעזרת המברשת ממש
מציירת וממלאת את המעט שחסר. הצללית נמרחת בקלות, אינה מתפוררת
ואינה משאירה אחריה נשורת. היא מוסיפה גוון ועומק לשיער הגבות,
מעשירה אותן ואם אני לא משפשפת את הגבה, הצללית גם לא זזה משם.
המברשת המצורפת מעולה למטרה זו ואף לשרטוט איילינר.



ניתן לרכוש צללית צבע אחת המתאימה לגוון הגבות שלכן.



פיקס-ליין ג'ל Eyeliner Fixline Gel - מחיר 114 ש"ח.

אייליינר במרקם ג'ל גמיש, המאפשר שרטוט קו עדין ומושלם בעין ללא 
מריחות, וטשטוש בכל עובי רצוי. מתייבש באופן מיידי ונותר מקובע לאורך
שעות רבות, עמיד בדמעות ולחות. יש לטבול את המכחול המתאים על פי
העובי הרצוי ולמשוח קו דק לאורך הריס העליון ותיחום של העין.
ניתן להניח את הג'ל גם בחלק התחתון של העפעף לתיחום פנים העין. 





להזכירכן, בביקור הראשון שלי נאמר לי ע"י נציגת המכירות כי המוצר מתאים
רק למאפרות ולמי שמנוסות במריחת הג'ל, ולכן לא רכשתי אותו. 
נציגת המכירות (הולי) אמרה שזה מאוד פשוט. היא הדגימה לי בעין אחת ואני
עשיתי זאת בעין השנייה. ממש בקלות!
כל אחת יכולה לבחור את המברשת המתאימה לה. אני בחרתי בשלב זה
להשתמש במברשת אשר הגיעה עם פלטת הצלליות לגבות של Ofra.
אני משתמשת בג'ל (גוון שחור) לקו התחתון של העין (קו המים) - הוא עמיד 
ואינו נמרח כלל.

להלן מפרט גווני המוצר:




מתקן שפתיים - VoluLips - מחיר 146 ש"ח.

מתקן שפתיים המבוסס על קומפלקס של ביו-פפטידים ופיגמנטים זוהרים ליצירת מראה שפתיים חושני. יוצר גם אפקט קל של "ניפוח" השפתיים וגם פתיחה
לרוחב של הקמטוטים העדינים באזור השפתיים ובמיוחד מעל השפה העליונה.
התוצאה היא שפתיים מלאות יותר והפחתה מהותית של הקמטוטים כולל קמטי "עישון". 

רכשתי את המוצר בגוון Red (אדום) ובגוון Rose Pink (וורוד פיץ').
כאשר מורחים את החומר על השפתיים, מיד מרגישים תחושה של רעננות
עם טעם וריח מנטה עדין ונעים. מאוד אוהבת (את הוורוד יותר).
תוצאות של תיקון השפתיים ניתן לראות לאחר חודש שימוש.
אני לא משתמשת במוצר באופן קבוע, אבל אם יהיו שינויים כלשהם,
מבטיחה לעדכן.



מייקאפ פיקסר MAKEUP FIXER - מחיר 99 ש"ח.

פיקסר האיפור החדש של OFRA מקבע את האיפור למקום ובשעת הצורך יפעל כמרענן פנים והדגשת הגוונים.השימוש בפיקסר  שומר על חיות הצבעים ומונע את דהיית האיפור במשך 8 שעות לפחות. בגמר מלאכת הנחת האיפור על הפנים,
יש להתיז מעט מתרסיס הפיקסר מול פנייך, כך שייווצר ענן טללים כמו ערפל דק 
מול הפנים. כעת העבירי את פנייך דרך ענן הערפל (צעדי לתוכו).
תחושת ריענון הפנים תעטוף אותך באופן מידי ובבד בבד יופעל מנגנון הקיבוע.

רכשתי אותו כי רק הרעיון להמשיך ולהיראות טוב עם אותו איפור שמרחתי
כמה שעות קודם, ממש קסם לי. גם לכן זה נשמע טוב? אז, זה הרבה יותר
טוב! זהו מוצר חובה חובה חובה לכל מתאפרת! אני כבר לא יכולה בלעדיו,
ואני עדיין מופתעת כל פעם מחדש כשאני מביטה בפניי ומגלה שהאיפור עדיין
נראה מעולה כמו בדקות הראשונות לאחר שהתאפרתי.




RCK- בודי גלואו "בודי גלואו" נוזלי RCK- Body Glow - מחיר 249 ש"ח.

ה- RCK הוא פיתרון אידיאלי עבור כל אישה החפצה להיראות זוהרת ושזופה
יותר.  כוכבות הוליווד אימצו בהתלהבות, המאפרים ברחבי ארה"ב לא מפסיקים 
לשבח. מעניק גוון עור מושלם ויחד עם זאת אינו מלכלך או מכתים את הבגדים.  
ה-RCK מכיל גבישים זערוריים וזוהרים, אשר פותחו בטכנולוגיות ננו מתקדמות. 
אלפי שבירות אור מבעד לגבישי הננו מעניקים לעור אפקט שזוף וזוהר. העור
יצטלם היטב ויראה מושלם בכל תנאי תאורה, פלאש וגם ב- HD.




המוצר המדהים הזה מגיע בשלושה גוונים - Light (בהיר ומתאים להארות),
Medium (מדיום) ו-Tan (כהה). הולי הדגימה עלי את המוצר ומיד התאהבתי.
מוציאים בעזרת המשאבה חומר לכף היד ומורחים מיד ברגליים, ידיים, צוואר,
מחשוף או כל אזור אחר המתאים לכן. המתינו מעט לייבוש לפני שאתן
מתלבשות. לאחר המריחה תבחינו בשינוי משמעותי במראה - שזוף, חלק,
זוהר ובצבע אחיד. מאוד מרשים.
לידיעה כללית, מוצר זה אינו של Ofra אך הוא נמכר בחנות החברה.
רכשתי את הגוון הכהה ואינני משתמשת בו ליום יום אלא רק לאירועים 
מיוחדים. לפרטים נוספים קראו כאן.




מי פנים

מוצר זה נמכר רק למאפרות מקצועיות, אך בכל זאת ניתן לי לרכוש אותו 
במחיר של 92 ש"ח. בקבוק גדול המכיל 16OZ (יחידת מידה אמריקאית 
שפירושה - אונקייה) שהם כ- 0.453 ק"ג. מתאים לפנים ולצוואר,אינו מכיל
אלכוהול והריח (שאינו מבושם), כמעט ואינו מורגש.
הבקבוק גדול ולכן בכל מקום שתבחרו להניח אותו תהיה לכן גישה למשאבה - 
לחיצה קלה והחומר על הצמר גפן.
למען האמת, אני מתלהבת מהבקבוק השימושי (באופן אישי מעדיפה מי פנים
מעט ריחניים) ועובדת רק איתו.




עפרון לעיניים - מחיר 58 ש"ח.

את העיפרון קיבלתי כמתנה מנציגת המכירות.
השתמשתי בו פעם אחת והתאכזבתי. העיפרון נמחק בקלות, אינו מתקבע גם
במריחה על פרמייר ואחרי שעה החלה לי צריבה בעיניים.



מכחול לטשטושים מורכבים "יוניק" 21 - מחיר 148 ש"ח.

מכחול מיוחד לעבודות מורכבות, מסדרת Unique המתאים במיוחד לעבודות

של טשטושים מורכבים באזור העיניים. עשוי בעבודת יד משיער Capra טבעי
ולבן עם ידית ארגונומית לנוחות שימוש מרבית.
מכחול מוביל בסדרת Unique, שהיא סדרה מיוחדת למשתמשים כבדים.

המברשת הזו היא אחת ממברשות הטשטושים האהובות עלי!
אני מתכוונת, שאם תבקשו שאבחר בינה לבין ה- 217 של Mac,
בוודאי אומר לכם לרכוש את שתיהן.




ספוגית הפלא - מחיר 46 ש"ח.

ספוגית להנחת מייקאפ מתנפחת (בצורת ביצה).  לשימוש, יש להרטיב היטב
ולסחוט. את המייקאפ יש להניח בטפיחות קלות. הספוגית פחות רכה מהביוטי 
בלנדר, אך עדיין מביאה לתוצאות יפות.




לסיכום: ערך הקניה הכספי הינו 1240 ש"ח. קיבלתי 20% הנחה (על רוב
המוצרים) ושילמתי 1006 ש"ח.
מוצרי Ofra יקרים למדי. לחלקם ניתן למצוא תחליפים זולים יותר, אך אם
אתן מחליטות לרכוש את המוצרים, עשו זאת בחנות החברה. זהו המקום
היחידי בו תוכלו לקבל הנחה. אני ממשיכה לבדוק מחירים בחנויות
אונליין שונות וזה תמיד יקר יותר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה