יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

סופר-פארם - המוצרים, המבצעים והקניות ספטמבר 2013


ביקרתי מספר פעמים בסופר-פארם בחודש האחרון - הרבה
מבצעים והוזלות בכל החברות. למרות שאפשר למצוא מוצרים
רבים במחירים זולים יותר ברשת האינטרנט, רכשתי מספר 
מוצרים של מייבלין, גרנייה, רבלון, SeboCalm ואחרים במבצע.




אתחיל מבשורה טובה - המסקרה העמידה במים של מייבלין הגיעה לארץ!
גיליתי אותה ממש במקרה ונאמר לי שרק בשבוע שעבר קיבלו את המוצר.

Roket Volum Express Waterproof היא מסקרה שבחרתי לנסות בעקבות
המלצות שונות שקראתי באינטרנט. ממליצה לקרוא ולצפות בסרטון של אשלי
וקסמן בקשי "בדיקת עמידות של מוצרי איפור".
מחיר 116.99 ש"ח - מבצע 1+1 או 40% הנחה.

למעשה, את רוב המוצרים אני רוכשת לאחר שקראתי המלצות ופידבקים של מי
שכבר ניסו ואהבו. אם אני נתקלת במשוב חיובי מספר פעמים, אני מאמינה שזה
שווה בדיקה ומנסה בעצמי.
המסקרה מעבה, מאריכה ואי אפשר להתעלם מהעיניים גם אם לא הנחתי צללית.
אני ממש אוהבת אותה וממליצה. ניתן למצוא אותה גם בחנויות האינטרנטיות
במחיר זול יותר.


Volum Express Waterproof Mascara של מייבלין אותה רכשתי
לאחר שקראתי את ההסבר של נטלי לוין (המהממת) לגבי ריסים מעוגלות:

"הדרך לריסים מעוגלות שמחזיקות יום שלם מתחילה במעגל ריסים ומסתיימת

בשכבה נדיבה של מסקרה מעגלת... שטויות במיץ! אם שמים מסקרה (לא חשוב
מאיזה סוג) מיד אחרי השימוש במעגל, ריסים יראו נפלא אבל מה קורה אחרי
שעה? רוב הסיכויים שהריסים יחזרו למצבן הטבעי והלא כל כך מעוגל. למה זה
קורה? בגלל אחוזי הלחות הגבוהים שיש לנו באוויר. זה בדיוק כמו לעשות
בייביליס בלי לקבע אותו עם ספריי, אחרי שעה (או פחות) לא יישאר זכר
לתלתלים. הסוד לריסים מעוגלות שמחזיקות יום שלם טמון במסקרה עמידה 
במים! יש בה חומר דוחה לחות ולכן ברגע שהיא תתייבש על הריסים היא
תשמור עליהן מעגלות ומהממות לכל היום!"


ואם כבר, אתן פשוט חייבות לעצמכן את הטיפים הכי טובים לאיפור עיניים.
קראו את הפוסט "שיעור איפור - איך להדגיש עיניים" מאת נטלי לוין (לא 
תצטערו!).

המסקרה טובה, בעלת מברשת דקה ונוחה לעבודה, אשר משאירה את הריסים
די טבעיות גם אם מורחים הרבה חומר. היא אינה מאריכה את הריסים כפי 
שעושה המסקרה Roket Volum Express.
מחיר 101.58 ש"ח - עכשיו במבצע 1+1 או 40% הנחה.


SeboCalm innovation - BB Cream הוא מוצר שסיפרה עליו אשלי וקסמן
בסרטון הוידאו "מה עושים עם... בסיס: מייקאפ + BB CREAM".
BB Cream של סבוקלם זכה גם במוצר השנה 2013 וניתן למצוא מבחר פוסטים
וסקירות המדברים בשבחו.

BB Cream (קיצור של BLEMISH BALM CREAM) בעברית - קרם לריפוי
פגמים. מוצר זה מעניק כיסוי מעולה לפנים, יותר מכל מוצר דומה אחר, כולל 
הגנה מהשמש (SPF35) ולחות. הוא מגיע בשלושה גוונים (אני קניתי בגוון
Beige 02) ומתאים בעיקר לבנות 40 ומעלה.

מחיר 160 ש"ח - מצאתי ברשת קופון (בתוקף עד 30.11.13) וצילמתי תמונה
באייפון. בעת התשלום הקופאית סרקה את הבר-קוד וסה"כ שילמתי עבורו
115 ש"ח.

ניסיתי אותו פעם אחת, הוא בהחלט נותן כיסוי טוב, אבל הוא גם כבד ואני אוהבת
כיסוי קליל שכמעט ולא רואים (בעיקר בקיץ). אני אחזור לבדוק אותו שוב
כשהקור הירושלמי יחדור לי לעצמות.
כאן תוכלו להזמין דוגמית מתנה מהחברה.

קופון הנחה

Super Stay 10H Tint Gloss של מייבלין הוא גלוס עמיד במיוחד, אינו
מייבש את השפתיים ועם מגוון צבעים חזקים של אדום, ורוד, חום וסגול.

הניסיון הראשון שלי היה עם הגלוס העמיד 24 שעות (קיים גם ב- 18 שעות
עמידות) והוא מאוד מצא חן בעיניי. מחירו 112 ש"ח ועכשיו במבצע של 1+1
או 40% הנחה.

ויתרתי על רכישת הגלוס העמיד ל- 24 שעות כי אני לא מתלהבת מהרעיון 
לישון איתו.
הגלוס העמיד ל- 10 שעות נמכר עכשיו במבצע של 30 ש"ח ליחידה
(מחיר מקורי ליחידה 102 ש"ח). שלושת הגוונים אשר בחרתי:
  • Forever Berry 190
  • Fndless Ruby 540
  • Lasting Pink 180
השוני בין הגוונים נראה רק בזמן המריחה. עם הזמן, השפתיים מקבלות צבע 
יפה ועדין - לדעתי דומה מאוד לכל הגוונים. לאחר שהמרקם הראשוני שלו נעלם, 
אני מורחת שפתון Labello שקוף על הגלוס ונשארת עם צבע ולחות על השפתיים.


Revlon Colorstay הוא מייקאפ עמיד ל- 24 שעות, נותן כיסוי גבוה ועדיין
מרגיש קליל מאוד על הפנים. המוצר זכה בתואר "מוצר השנה" ואני באופן
אישי, ממליצה עליו בחום!
לאחר שנים של שימוש במייקאפ Dior -Capture Totale (גוון 030)
שאני מאוד אוהבת (אך הוא יקר בטירוף) נראה כי מצאתי תחליף מעולה!
למייקאפ מבחר גוונים המגיעים עם בקבוק משאבה.
רכשתי אותו בגוון מספר 340 Early Tan (משום מה בבקבוק ללא משאבה...
הפעם סולחת).

את מבחן העמידות הפרטי שלי בצעה עבורי אחותי (ממש במקרה), כאשר נרדמה
עם המייקאפ והאיפור (שנ"צ) וכשהתעוררה, הכל עמד במקום!
אם גם אתן, כמוני, לא אוהבות שרואים עליכן את המייקאפ (ואת המייקאפ הזה
רואים) ממליצה לקרוא את הפוסט של שירי בן טובים "סקירה בקטנה - מייקאפ
קולורסטיי של רבלון" ולקבל הסבר, איך לעשות זאת.
מחיר 188.59 ש"ח אך נמכר כעת במבצע של 80 ש"ח (יש להציג קופון בקופה
ובד"כ כל דיילת מחזיקה אחד כזה במגירה).
ניתן למצוא את המייק-אפ לרכישה ברשת במחירים זולים מאוד.
אחד האתרים המוכרים את המוצר במחיר שווה במיוחד הוא All Beauty.





UltraLife Crean + Serum - Anti-Ageinge Eye Cream הוא קרם
עיניים שאמור בשימוש אינטנסיבי להחליש את הכהות בעיניים. לא ניסיתי
די זמן, וכפי שאמרתי בעבר, אני לא מאמינה בתכשירי "הקסם" הללו.
כשהחומר הקריר נוגע בעור מסביב לעיניים, זה פשוט כייף! מיד מרגישים
מן הקלה. הוא נמרח בקלות ומשאיר כמה שניות ארוכות של נעימות עד
לספיגה. 
מחיר 184 ש"ח - מבצע 1+1 או 40% הנחה.



Miracle Skin Perfector Eye Roll-On הוא הכלאה של BB Cream
וקונסילר. קיים בשני גוונים Medium (הצבע שרכשתי) ו- Light.
מחיר 93 ש"ח - מבצע 50 ש"ח.
כשניסיתי בדוכן החברה, היה להם טסטר של ה- Light בלבד, התחושה היתה
נעימה (קרירה), החומר קליל מאוד ונספג מהר מאוד.
לאחר שימוש - אינו מסתיר כהויות מתחת לעיניים. מריחה נוספת מדגישה
את הקמטוטים, אך הוא נותן הארה בגבול הטעם הטוב.
לדעתי, יכול להתאים מאוד לצעירות.


אולטרא ליפט סרום+קרם לחות של  GARNIER לסיוע וטיפול בקמטים.
אז לגבי נושא הקמטים, תרשו לי לא להגיב (אני לא ממש מאמינה בזה
וגם לא השתמשתי מספיק זמן בקרם כדי לראות אם יש תוצאות), אך לעניין
הקרם עצמו - קרם חלק ונעים מאוד למריחה, נספג מהר וקליל מאוד.
מחיר 183.55 - מבצע של 1+1 או 40% הנחה.




Topic Medis
לאחרונה עברתי כמה שינויים בחיי וכנראה שהייתה לכך השפעה די
משמעותית כי הופיעו לי בכפות הידיים שלפוחיות מוזרות ולא מוכרות.
מסקנת הרופא - אטופיק דרמטיטיס המופיעה בגלל מתחים ולחצים.
קיבלתי תרופה (סטרואידים) ומשחה. ברור שמיד חיפשתי "הצלה" ברשת
ומצאתי את הפוסט "מיליארד סינים לא טועים" מאתר Beauty in Between
בו מדובר על מוצרים של חברת טופיק מדיס - מוצרים דרמטולוגיים המבוססים
על פורמולות צמחי מרפא מהרפואה הסינית ומיועדים לטיפול בעור רגיש.



בהמלצת כותבת הפוסט הנ"ל רכשתי 2 מוצרים מתוך הסדרה לניסיון:

תחליב גוף - עשיר בתמציות צמחים לשימוש יומיומי, מספק לחות והקלה לסובלים
מעור רגיש, אדמומי, יבש ומגרד. מתאים לשימוש בין ההתקפים ובזמן ההתפרצויות 
עצמן.
השתמשתי מספר פעמים, בעיקר בכפות הרגליים והידיים. הריח לא נעים בכלל.
המשחה שומנית ואינה נספגת כל כך מהר, כך שהחלטתי למרוח לפני השינה בלבד.
להגיד שאני מרגישה שינוי כלשהו? לא. 
מחיר המוצר 111 ש"ח.

ג'ל לחות עשירג'ל טיפולי עשיר המכיל ריכוז חומרים עשיר להזנת העור,
בעל פעילות ריכוך,מטפל באינטנסיביות בעור יבש מאוד, מגורה, סדוק
ומחוספס. הג'ל שמנוני מאוד, כך ששימוש בידיים ניטרל אותי מפעילות
של לפחות חצי שעה. הג'ל מעולה וכדאי להשתמש בו לפני השינה, בעיקר
בכפות הרגליים (תודה לבלוגרית ב- Beauty in Between על ההמלצה).
מתכוונת להמשיך ולהשתמש בו בכל ערב!
מחיר המוצר 61 ש"ח.

בשורה התחתונה: ייתכן ולמוצרים אלו ישנן תכונות ריפוי בשימוש
לאורך זמן, אך השלפוחיות שלי נעלמו בזכות התרופה שקיבלתי ולא
בזכות המוצרים. אני מקווה שלא אצטרך לעמוד בניסיון זה שוב.

כל המוצרים יחד
אם יש לכן המלצות, הצעות, מוצר כוכב משלכן - שתפו בתגובות. אני ממש
אשמח לכל מידע ותגלית. 
תודה שקראתן עד הסוף, נשיקות וחיבוקים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה